23 Ekim 2009 Cuma

lise 2 de sex yaptım ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

enset-sexhikaye.blogspot.com
turk-sexvideo.blogspot.com
lise 2 de sex yaptım ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
O zamanlar lise 2de okuyordum. Okulun açıldığı daha 3 hafta bile olmamıştı.Sınıfa izmirden gelen dilek isminde nefis bir sarışın vardı.Onu daha görür görmez tüm arzularım iyiden iyiye kabarmıştı. Arada bir kaçamak bakışlarımla dileke yakalanıyordum. Hele o deniz mavisi gözleri beni iyicene mest ediyordu. Sütün gib
enset-sexhikaye.blogspot.comi bacakları vardı. Sırada otururken bazen forması sıyrılıyor ve ben dayanamaz durumlara geliyordum. Artık kendimi derslere veremez duruma gelmiştim. Gözüm hep ondaydı. Bir gün yine ona dalıp gitmişken birden bana bakıp gülümsediğini gördüm.
enset-sexhikaye.blogspot.comOnunla sadece merhabamız
enset-sexhikaye.blogspot.com
turk-sexvideo.blogspot.com
lise 2 de sex yaptım ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
vardı. Ona çıkmayı teklif etmek istiyordum ama reddedilmekten de korkmuyor değildim. Bir gün beden eğitimi dersimiz vardı. O üzerine şort .

giymişti , o kadar seksi duruyorduki baya tahrik olmuştum. Onu izleyerek kültür fizik hareketleri yapıyordum . Arada bir gözgöze geliyorduk

o da bana bakıyordu. artık iyiden iyiye ümitlenmiştim. Bir ara okula girdiğini gördüm .Büyük ihtimal Wc ye gidiyordu. Hemen arkasından bende gittim. Onu okul tuvaletinin kapısında gördüm. Ders saati olduğu için WC boştu. Hemen kolundan çekerek kızlar tuvaletine girdik. Kabinin
enset-sexhikaye.blogspot.com
lise 2 de sex yaptım ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
kapısını kapadım. Onu öpmeye başladım. O ise itiraz ediyor ve gelen olacak diye elimden kurtulmaya çalışıyordu. Benim hiç bırakmaya niyetim yoktu ve hala dudaklarından öpüyordum. Sonra kendini bıraktı ve artık oda büyük bir iştahla beni öpüyordu. Ben boynunu emmeye başladım bir yandan da elim muhteşem poposunda dolaşıyordu. Sanki poposunu ellerim ile eziyor , penisimi ona iyice sarılarak bal kutusuna baskı yapıyordum. Sonra elimi şortundan içeriye soktum ve bir müddet sonra şortunu aşağığa indirirken dudaklarımda dudaklarındaydı. Daha sonra dilek te benim

penisimi ellemeye başladı. Hemen bende penisimi çıkarıp eline verdim . Beni itina ile okşuyordu. Aşağıya eğilip ağzına aldı Müthiş bir şekilde beni emmeye başladı. Yalanmadık bir zerre bile bırakmıyordu. artık kendimi tutamaz hale gelmiştim. İyice ıslanan penisimi artık ona sokmak
enset-sexhikaye.blogspot.com
lise 2 de sex yaptım ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
istiyordum. Arkasını döndürdüm ve domalttım. Götünü iyice tükürükledikten sonra götüne baskı yapmaya başladım. Bağırmamak için dudaklarını ısırıyordu. Yavaş yavaş içine

ilerlemeye başladım artık tamemen içindeydim ve pompalamaya başlamıştım.O ise hafif hafif inlemeye ve kendini bana bastırmaya başlamıştı bile. Aniden tazyikli

bir şekilde boşalmaya başladım. Dileğin gözleri parlıyordu. Dudaklarına bir buse kondurduktan sonra o çıktı.Bende sınıfa gittim nasıl olsa zil çalacaktı.

Arkadaşlar sınıfa gelince nerede olduğumu sordular. Bende başımım ağırdığı için sınıfa geldiğimi söyledim. Artık dilek le her fırsatta sevişiyoruz.
enset-sexhikaye.blogspot.com
lise 2 de sex yaptım ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

öğretmenimi sikiş sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi sikiş sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
bensuudi arabistanda cidde de okuyorum lise 2 ogrencisiyim adim onemli degil neyse benim bir ogretmenim var adi mihri nur kadini

gore herkez hem korkuyor hemde aziyor du cunku cok sinirliydi bir gun ben okulda kalmistim mihrinurda okulda kaldi ben odasina cagirdi bi sey verecegini soyledi cok azdim cunku insanin onunla .
enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi sikiş sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

konusmasi bile tahrik olmasin yetiyor neyse odasina girdim sikimde saddamin

fuzesi gibi dimdikti hocamda sikimi fark etti ama bozuntuya vermedibana bazi sorular sordu en sonunda millimisin diye sordu bende hayir

dedim oda bana dediki gek seni mi9lli yapayim hayir demek imkansiz oldugu icin yanina yaklastim sikimi pantolonumdan cikarip somurmaya basladi 1kac dakika sonra bende egildim opusmeye basladik inanilmaqzdi ogretmenimi sikiyordum ondan sonra amini yalimaya basdladim ve sonra bana beni

sik diye bagirdi ben 3 kere bosalmama ragmen o bosalmamisti en sonunda oda bosaldi artik ogretmenim degil karimdi benim gozumde

enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi sikiş sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
artik haftada bir kere onun guzel aminin tadina bakiyorum ogretmen sikmek cok zevkli tavsie ederim.
enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi sikiş sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

ilk kez kız acemi idim siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

enset-sexhikaye.blogspot.com
ilk kez kız acemi idim siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
Ortaokul bitip liseye başladığımda hayatımda birçok değişiklik olmuştu. Hem ruhen hem de beden olarak hızla gelişiyordum. Boyum uzamış,omuzlarım genişlemiş, vücudum

kaslanmaya başlamıştı. O yaz ilk defa bir kız arkadaşım olmuştu. Bir kızı öpmenin ne kadar güzel olduğunu farketmiştim. Ama daha

ileri gitmemize izin vermemişti. Tatilin son günlerinde göğüs uçlarına dokunmama ses çıkarmamış, fakat elim aşağılara kayınca rahatsız olduğunu söyleyip geri

çekilmişti. Böyle gösterip vermemesi beni çılgına çevirmişti. Günde 5 kere onu düşünerek mastürbasyon yaptığımı bile hatırlıyorum. Aslında o da seks için deli oluyordu ancak ne yazık ki Türkiyedeki geleneklerden gelen tutuculuk, en liberal görüşlü kızları bile bunu yapmaktan alıkoyabiliyor. Okul açıldığında, çoğu yaşıtım gibi düşündüğüm tek şey, bir yolunu bulup ilk cinsel deneyimimi yaşayabilmekti. İlk şoku, okuldaki kızları görünce yaşamıştım.

Onlar da birden gelişmişlerdi ve çoğunun görünüş olarak bir yetişkinden farkı yoktu. Benim için mükemmel bir yıl olacağından hiç kuşkum yoktu. İkinci şoku ise bayan öğretmenleri görünce yaşamıştım. Hemen hepsine bakış açım değişmişti. Artık onlara bir öğrenci olarak değil, vücutlarının her parçasını arzulayan şehvet dolu bir delikanlı olarak bakıyordum. İşte bu duygularla bir öğrenim yılı başladı. İlk gün, alışıldığı gibi ders yoktu. Sadece yeni öğretmenlerle tanıştık ve eski öğretmenlerimizle de hasret giderdik. Bu öğretmenlerden biri de matematik öğretmenimiz ve aynı

zamanda müdür yardımcısı olan Aylin Hanımdı. Derslerim iyi olduğu için beni çok severdi. Bense ona tapardım. 33 yaşındaydı ve 2

sene önce boşanmıştı. Dümdüz uzanan sarı saçları, kocaman masmavi gözleri, düzgün vücut hatları ve hep gülen yüzüyle, rüyalarımı hep süsleyen

bir kadındı. Beni görür görmez yüzünde bir şaşkınlık ifadesi belirdi. Sonra gülümseyerek: -"Serdar, bu üç ayda ne kadar büyümüşsün. Tam

bir delikanlı olmuşsun." dedi. Hem utanmış hem de beni beğendiği için çok sevinmiştim. Okulun ilk günü çok güzel geçiyordu. Okulun bitimine yakın, adımın anons edildiğini duydum. Aylin Hanım beni odasına çağırıyordu. Merakla odaya koştum. Kapıyı vurup içeri girdiğimde Aylin Hanım telefonla konuşuyordu. Beni görünce konuşmayı kısa kesip içeri davet etti. Ayağa kalktı ve -"Serdar biliyorsun en iyi öğrencilerimizden birisin. Bu

yüzden senin bir yarışmaya katılmanı istiyorum." dedi. Sol taraftaki duvara dayalı duran dolaba yöneldi. -"Burada bir yerde katılım formu olacaktı." dedi. Dolaba doğru eğildi. Üzerinde dizinin 15 santim kadar yukarısında duran bir etek vardı. O eğilince etek de yukarı kalkıp harika görünen bacaklarını iyice ortaya çıkardı. Ben hem bu mükemmel manzarayı seyrediyor hem de onu izlediğimi farkedip beni ayıplayacak diye korkuyordum. Çorap giymediği halde bacaklarının pürüzsüz olması çok dikkatimi çekmişti. Aletim taş gibi sertleşmişti. Üst çekmecede aradığı formu bulamayınca çömeldi

ve en alttaki çekmeceyi açtı. Çömelince eteği iyice kalkıp neredeyse beli seviyesine geldi. Ben kendimi zor zaptediyordum. O sırada Aylin Hanım formu buldu. Ayağa kalkıp bana verdi. Bütün bu arama işi bir dakika kadar sürmüştü ama bana sanki bir saat

gibi gelmişti. Masanın önündeki koltuğa oturmamı rica etti ve yarışma .

hakkında bilgi vermeye başladı. Bu yarışma, güzel bir deneyim olabilirdi.

Bu yüzden ilgiyle dinlemeye koyuldum. Aylin Hanım, masanın ön tarafına oturdu ve bacak bacak üstüne attı. Aramızda 1 metreden az

mesafe vardı. İyice terlemeye başlamıştım. Anlattıklarını dinlemeye çalışıyordum ama karşımdaki manzara kayıtsız kalınacak gibi değildi. Ben bu duygularla boğuşurken Aylin

Hanım aniden sağ bacağını biraz kaldırıp iki elini bacağının ön tarafında birleştirdi. O sırada nefesimin kesildiğini hissettim. Aylin Hanım külot giymemişti ve amı bütün güzelliğiyle karşımda duruyordu. Kocaman, pespembe dudakları vardı. Etrafı tertemizdi. Sadece yukarısında dikdörtgen şeklinde küçük bir kıl kitlesi vardı. Aylin Hanım, hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi konuşmaya .

devam ediyordu. Ne yapacağımı şaşırmıştım. O anda büyük bir şehvet

duygusuyla boşaldım. Nefes nefese kalmıştım. Sikimdeki kasılmalar pantolonumdan açıkça belli oluyordu. Bu, Aylin Hanımın da dikkatini çekmişti, ama bir şey söylemedi. O an yerin dibine girmeyi diledim. Konuşması bittiğinde ikimiz de ayağa kalktık. Bana yarışma hakkında karar vermek için iki .

gün verdi. Kafam karışmış bir halde dışarı çıkarken arkadan seslendi: -"Eğer bir işin yoksa sana göstermek istediğim bir şey var. Saat 5te odama gelirsen konuşabiliriz." Kafam altüst olmuş bir şekilde odadan çıktım. Odadan çıkar çıkmaz tuvalete koştum. Yapış yapış olan

aletimi güzelce sildim. Ama külotum çok kötü batmıştı. Maalesef eve gidene kadar giymekten başka çarem yoktu. Ne düşüneceğimi bilemiyordum. Hayatımda

ilk kez gerçekten bir am görmüştüm hem de yarım metre mesafeden. En sevdiğim öğretmenim külot giymemişti. Vücudunu resmen bana sergilemişti.

Ancak kafamı asıl karıştıran bu hareketleri kasıtlı yapıp yapmadığıydı. Tutucu biri olmadığını biliyordum, bu yüzden rahat hareketleri normal karşılanabilirdi. Sıcak .

havada rahat etmek için külot giymemesini de anlayabilirdim. Ancak sanki özellikle görmemi istermiş gibi amını sergilemesi aklımı karıştırmıştı. Aylin Hanım,

bir erkeğin istediği her özelliğe sahip, mükemmel bir kadındı. Ama sonuçta ben onun öğrencisiydim ve bu kadar güzel bir kadının

mutlaka bir sevgilisi olmalıydı. Kendimi umutlandırıp hayal kırıklığına uğramak istemiyordum. Bunun üzerine hem meraktan hem de kendimi rahatlatmak için saat

5te gidip düşüncelerimi dürüstçe anlatmaya karar verdim. Saat 5i gösterdiğinde okulda çok az kişi kalmıştı. Hızlı adımlarla Aylin Hanımın odasına çıktım. Kapıyı vurup içeri girdim. Masasına oturmuş evrakları inceliyordu. Beni içeri davet etti. Aynı koltuğa oturdum. Oturur oturmaz konuya girdim.

-"Hocam bugün olanlar hakkında konuşmak istiyorum." Lafımı kesti: -"Hiç bir şey açıklamak zorunda değilsin. Senin yerinde kim olsa başına aynı şey gelirdi. Aslında suç benim." Bu sözler beni hem rahatlatmış hem de üzmüştü. Demek ki istemeden yapmış diye düşündüm. Ama sonra devam etti. -"Kendimi sana affettirmek için biraz önce çıkıp .

sana bir şey aldım. Eğer bana biraz olsun değer veriyorsan bu hediyeyi kabul et." Ben tereddütsüz tabi dedim. Masadaki çekmeceyi açıp bir erkek külotu çıkardı. -"Üzerindeki külot iyice batmış olmalı.

Lütfen kabul et." dedi gülümseyerek ve ekledi: -"Acaba beni kırmayıp bunu şimdi giyer misin?" Aylin Hanımın niyetini anlamıştım ve bu

hoşuma da gitmişti ama yine de ne yapacağım konusunda kararsızdım. Aylin Hanım, en seksi ve masum ses tonuyla "Lütfen!" dedi inlercesine. "Eğer bu kadar çok istiyorsanız elbette giyerim." dedim. Ayağa kalkıp pantolonumu çıkardım. Sıra külota gelmişti. Külot hala ıslaktı. Yavaşça aşağı indirdim ve çıkardım. Sikim sertleşmeye başlamıştı. Külotu Aylin Hanımın elinden almak için eğilirken kendisi vermek için koltuğunu geri itip

ayağa kalktı. Belden aşağısı tamamen çıplaktı. Demek beni böyle yarı çıplak bekledi diye düşündüm. Önce gidip kapıyı kilitledi. Sonra yanıma

geldi ve biraz sonra giyersin diyerek yeni aldığı külotu masaya koydu. Üzerinde sadece beyaz bir gömlek ve ayağında da siyah .

topuklu ayakkabılar vardı. Gömlek uzun olduğu için amını ve götünü göremiyordum. Ama ellemek için sabırsızlanıyordum. Sikim henüz tamamen sertleşmemişti. Bunu gören Aylin Hanım, küçücük elleriyle aletimi sıvazladı ve "Ben sertleştirmek istiyorum" dedi. Eli bir-iki defa ileri geri gidip gelince sikim

taş kesildi. Bu arada ben de gömleğinin düğmelerini açmaya başladım. Tahmin ettiğim gibi içinde sutyen yoktu, ama göğüsleri sanki sutyen takılmış gibi sert ve biçimliydiler. Göğüslerini bir süre okşadım. Bu arada o da aletimi sıvazlamaya devam ediyordu. Teni bir bebeğinki kadar yumuşaktı. Daha bir dakika geçmemişti ki boşalacağımı anladım. -"Birazdan patlayacağım!" dedim nefes nefese. Başını salladı. Ellerini omuzlarıma koydu ve

zıplayarak bacaklarını belime doladı. Onu tutmak için ellerimi kalçalarına yapıştırdım. Hızlı bir şekilde elini arkasına götürüp sikimi amına soktu. Beni

bir kez daha şaşırtmıştı. Bu hareketleri o kadar hızlı ve kendinden emin yapmıştı ki bu işte hiç de yeni olmadığı

belliydi. Benimse daha ilk deneyimimdi ve onun bu aktif hareketleri .

üzerimdeki baskıyı önemli ölçüde hafifletiyordu. Kucağımda hızlı hızlı yukarı aşağı sallanmaya başladı. Sikimi ilk defa bir ama sokmuştum. Mükemmel bir duyguydu. On saniye kadar sonra inleyerek boşaldım. Kasıla kasıla menimi

öğretmenimin amına boşalttım. Tamamen boşaldığımdan emin olunca aynı hızla kucağımdan indi. Yüzüme baktı ve "Harikasın, ancak şu an azdım ve

boşalmadan rahatlayamam. Bana biraz izin ver." dedi. Beni koltuğa oturttu ve birkaç peçete vererek "Temizlen" dedi. Sonra hızlıca çantasına uzanıp

koca bir vibratör çıkardı. Masaya çıktı ve sırt üstü uzanıp vibratörün başını klitorisine dayadı. Vibratörü çalıştırınca "Ah" diye bir an inledi, sonra yavaşça vibratöre daireler çizdirerek dudaklarının arasına itmeye başladı. O sırada ben koltuğa yığılmış sikimi peçeteyle temizliyordum. Sikim pelte gibi olmuş ve iyice küçülmüştü. Aylin Hanımın amına hayretle bakarak vibratörün ne kadarını içine alabileceğini merak ediyordum. Hiç tereddütsüz her

saniye vibratörü biraz daha içeri itiyordu. Vibratör ilerledikçe kasılmaları sıklaşıyor, inlemeleri biraz daha yüksek sesle çıkıyordu. Sonunda vibratörün tamamını içine

aldı ve ellerini göğüslerine götürdü. Vibratör amına yerleşmiş titriyordu. Bu manzara karşısında ben yine tahrik olmaya başlamıştım ama aletim henüz sertleşmeye hazır değildi. Aylin Hanımın orgazma ulaşması 5 dakika kadar sürdü. Birden kasıldı ve inleyerek boşaldı. Tamamen boşaldığında vibratör hala dibine kadar sokulu halde amında duruyordu. Uzandım ve yavaşça çekmeye başladım. Zevkten inledi. Hala şehvet doluydu. Boşaldığı halde sikişmeye hazırdı.

Vibratörü tamamen çıkarınca amını peçeteyle sildi. Vibratör sırılsıklamdı. Üzerine benim dölüm de bulaşmıştı. O an aklıma gelen şey kanımın donmasına neden oldu. -"Biz prezervatif kullanmadık." dedim. Gülümsedi ve "Merak etme ben onu hallettim. Hap almıştım." dedi. Gerçekten bu işi iyi biliyordu. Her şeyi düşünmüştü. Koltuğa tekrar oturdum. O da masadan kalkmadan yan döndü ve sohbet etmeye başladık. Konuşmaya başladı: -"Seni görünce içimi bir arzu kapladı. Tam bir erkek olmuşsun. Bütün yazı tek bir kez bile sikişemeden geçirdim. Bu vibratör en

iyi dostum oldu. Seninle sikişmek için her şeyi göze alırdım ve görünen o ki buna değermişsin." Ben de ona gösterdiği

anlayış için teşekkür ettim: -"Bu ilk deneyimimdi. Benden bir şey beklemediğiniz için teşekkür ederim." dedim. Hemen ekledi: -"Artık siz lafını bırakalım lütfen. Bundan sonra sen var. Tamam mı? Tabi buna devam etmek istersen..." Başımı salladım. Vücudum arzuyla yanıp tutuşuyordu. Sikimin sertleşmeye başladığını gören öğretmenim "Ne duruyorsun gel de yala şu organı. Yanıp tutuşuyor." dedi ve bacaklarını iki yana iyice açtı.

Gömleğimi bir çırpıda çıkarıp masaya çıktım ve kafamı iki bacağın arasına gömdüm. Amının mükemmel bir kokusu vardı. Dilimi dokundurduğumda sıcacık olduğunu farkettim. Amının yakıcı ve büyüleyici bir tadı vardı. Böyle bir kadının amını yalayabilmek harika bir duyguydu. Dilimi amının içine sokup çıkardıkça ufak kasılmalar yapıyordu. Bu sırada ikinci kez boşaldığını anladım. İkimiz de zevkin doruklarındaydık ama yine de daha fazlasını istiyorduk. Birden dönüp beni sırtüstü yatırdı ve üstüme çıktı. 69 pozisyonuna geçti. Bu kez onun kafası benim iki bacağımın arasındaydı.

Sikimi ağzına alıp yukarı aşağı gidip gelmeye başladı. Ben de iki kalçası arasından kabak gibi çıkan am dudaklarını yalıyor, emiyor, ısırıyor, dilimi amının derinliklerine daldırıyordum. Bu kez ikimiz de birbirimize zevkin doruklarını yaşatıyorduk. Yumuşacık dudakları sikime sürtündükçe yeniden doğuyordum. Artık kendimi seksin büyüsüne kaptırmıştım ve ani bir kararla doğrulup öğretmenimin arkasına geçtim. Domalmış halde ne yapacağımı bekliyordu. Taş gibi sert kalçaları karşımda duruyordu. Sikimi olanca gücümle iki kalçasının arasında kabak gibi açılmış olan amına soktum. Acıdan mı zevkten mi bilmem

ama bir çığlık attı. Bu kadar ani ve kesin hareket etmem onu hem şaşırtmış hem de iyice tahrik etmişti. Amına

girdikten sonra hızlı hareketlerle ileri geri gitmeye başladım. Artık ikimiz de kontrolumüzü kaybetmiştik. Yüksek sesle inliyorduk. Aylin Hanım, birden şehvet

içinde "Daha Hızlı! Daha Hızlı!" diye bağırmaya başladı. İyice tahrik olmuştum. Hızlandım. Artık üzerinde durduğumuz masa gıcırdamaya başlamıştı. Öğretmenim, "Sik beni, sonsuza dek seninim!" diyerek beni gaza getiriyor, daha da hızlanmamı sağlıyordu. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Boşalmak üzereydim. Son hamlemi

de yaparak o zamana kadar boşaltmadığım kadar çok meniyi amının derinliklerine gönderdim. Aynı anda Aylin Hanım da uzun bir inlemeyle boşaldı. Bu zevki aynı anda yaşamamız ikimize de büyük bir mutluluk vermişti. Daha sonra yarım saat kadar masanın üzerinde beraber

yattık. Bu süre zarfında sikimi amından hiç çıkarmadım. O gün hem ruhen hem de fiziksel olarak bağlanmıştık. Okuldan çıktığımızda saat

8di ve ben beş kez boşalmıştım. Üzerimde hediye ettiği külot vardı. Meni dolu külotumu saklamak için Aylin Hanım aldı..

lise sevis soforü sikti,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

slm ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım lıse servizs yapıyorum serviste bı kız var çok samım ve sıcak bır adı yazliz yeliz oynda 50 kılo mavi gözlu beyaztenlı harıka ölçulerı olan bı kız en son yeliz kyorum ev tırafık takılıyorum bu arada sohbet edıyoz sohbet samımleştı sexs konular geldı bu ara yeliz.ıyo sohbet ısındıkca yeliz karın bır bırneenset-sexhikaye.blogspot.com
ilk kez kız siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozmaenset-sexhikaye.blogspot.com
ilk kez kız siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
surtuyo kısa olan etegı bıraz daha yukarı çekıyo bazen kılot bıle gözuyo bu her gun aynı konuları konuşyoz bı

hafta sonu benı aradı aılem şehır dişında yanıma gelırmısın dedı bende tabı dedım evlerın gıtım karşimda bı sezs kılalıcesı kırmız aşofman gıyım miş fermuanı acık bırakmiş sıyah sutyenı gözuyo benı nasıl buldun dedı harıka dedım canım çay kahve derken sexsten konuştuk ılk mıllı nasıl oldun dedı bende anlatım bı baktım kı yanıma oturdu benı okuyo ne yapıyon dedım annen baba yaptıgın yapıyom ben onları hep ızlerım dedı nasıl yapıyor dedım oda dedı kı bak göstereyım dedı sıkı okuşyo bende durmuyom tanı onu yaslıyom bal dudaklım sevişyoz onume agıldı agzıma aldı emzık gıbı emıyo sonra 69 gectık amıdan sular akıyo yuzuyne fiştırtım sonra emdı bacakların ac dedım bakıreyım dedı bak sana amdan güzel şeyler vereyım ne dedım popm nasıl harıka dedım
enset-sexhikaye.blogspot.com
ilk kez kız siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
ben ıstıyecektım dedım sen olmaz dersın dıye demedım dedım onume domaldı kıremledım başı soktum aşkım yavaş dedı ay of derken başı soktum dayadım kokledım bagıryo çıglık atıyo zevk alıyo anlatılmaz bı andı ıkımızde anı ande boşaldık gel aşkım banyo gırelım dedı anenler gelırse dedım gelmnez dedı bo de baynoda .

o cam gıbı vucudun emdım bı de ordan kokledım harıkdı sonra lıse bıten kadar devam ettı lısen sonra bı yıl devam ettı ünv. kazanmayınca evlendı 2 ay evvel gecen tlf

göruştuk kocam senın gıbı yapamıyo benı tatmın etmıyo şehır dişiında tabı yakında gelıyo lıselım aşkım onu bu sefer onden sıkecem onuda anlatacam yorumların için beklıyom
enset-sexhikaye.blogspot.com
ilk kez kız siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

universite de hocamı siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

Merhaba ben alper sizinle bu geçen olayımı paylaşmak istedim ben üniversite 1 e gidiyorum okulda genç 22 yaşında bir öğetmenim
enset-sexhikaye.blogspot.com
universite de hocamı siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

wardı aşıktım ona ve bilmiyodum onunda bana tavrı güzeldi değişikti sanki yıllardan beri aşk yaşıyoruz ben bu öğretmenimi yani dilara

ismi bir gün çıkışta hocaya dedim ewe bırakıyım isterseniz diye arabamla oda tmm dedi ewe gittik bu olay bir iki gün sürdü en sonunda ewe çağırdı bukadar yoruldun dedi gel bi kahve yapıyım içelim dedi bende olur dedim dünden razıyım

zaten çıktık yukarı kahve yapmaya gitti geldiğinde üstünü değiştirmiş içinde kilotta yok südyende benim ki kalktı pantolandan bgelli oluodu ve .

yanıma gel di soyunmaya başladı amında bir tek kıl yoktu süperdi yani ben dayanamadım çektim bunu dudağına yağpıştım hafiftende amına sokmaya başladım çığlık attı hızlandık ve yine çığlıklarını yükseltti ve bktım amından kan fışkırmaya başladıve yatak kırmızı oldu

yani kan oldu sonra tuvalete gitti kanı temizledi sonra geldi .
enset-sexhikaye.blogspot.com
universite de hocamı siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
devam ettik ve yalamaya başladı benimkini yani am göt kartışık
enset-sexhikaye.blogspot.com
universite de hocamı siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
yaptık yani ne diyim ilk defa bi öğretmenimi siktim böle ogünü geçirdik sonra bir süre sonra bunu mide bulantısı başladı hamile olduğunu sölediler bana dedi doğurucam bende ne yaparsan yap deim şimdi ondan bi çocuğum war vede ewlenmiş duyduğuma göre böle kapandı bu konu benim hikayemde böle daha çok war ama ömüt yetmez neyse kib bakın

enset-sexhikaye.blogspot.com
universite de hocamı siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

okuldan sonra sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

enset-sexhikaye.blogspot.com
okuldan sonra sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

Merhaba, ebru hanım kapı komsum 1 çocuğu var engin adında ve yanlız yasıyor, enginle aramiz cok iyi olduğu icin bazen

okulun kapısına kadar ben götürür getiririm.Bir gün veliler toplantisina ebru hanimla beraber okula gittik.Sıra bize gelmişti. Kapiyi vurduk iceri girdik.Ve gördüğüm manzeraya ınanamadım.Oğretmeni bir guzeldi bir guzeldi uf be fizik yerinde seksi bir sekilde önümüze cıktı.Benimkisi ayağa kalktı dimdik oldu.Hazır ol şeklinde. O manzara önünde kimse dayanamazdi zaten.Oğretmeni durumu anlatiyor ama ben ondan gözlerimi alamıyorum.Hiç durmadan iltifat ediyorum kendısıne oda engini övüyordu. Oğretmen beni ebru hamila evli olduğu sanip aldirmiyordu bana.Elimden gelse dudaklarina yapisacaktım.Neyse toplanıi bitmisti ve çıkmak zorunda kaldık ama benimkisi hala

zirveden inmek bilmiyordu. Ebru hanim yan koltukta fark etmiş ve dedi emre seninkisi fena olmuş o ne öyle dedi, sorma iştaha

geldim dedim enginin ogretmeni gel dese girecektim ona dedim.Sanırım eşiyle ayriliklari baya olmustu.Fiziken mukemmeldi.1 çocuğa rağmen vucudu diri idi.Oğretmen yoksa ben varım demesinmi, arabayi 4ücü vitese bir atıs attim bastım kaza ve bir an once evin yolunu tuttum. Eve gelince engine bahcede oynamasını soyledik diğer çocuklarla ve ebru hanimin odasina çıkar çıkmaz öpüşmeye başladık.bir anda adrenalin doruğuna gidiyorduk.sonra onu özenle soymaya başladım.dudakları gerdanları derken sütyenini çıkardım ve memelerini emmeye başladım. Öyle çok fazla seksi sesler çıkaran biri değildi.Ama ateşli olduğu belliydi. Sonra geri kalan elbiselerimizi (onun kilodu hariç) beraber çıkardık.Yatağa çıplak olarak girdik. Ben onu yalamaya memelerini emmeye başladım.Yavaş yavaş bacaklarına doğru indim.Parmak uclarından başlayarak öpmeye kalça bölgelerinden de emmeye başladım.Heyecan gittikçe artıyordu. Siyah kilodunun üstünden öpmeye başladım.Kilodunu yavaş yavaş ama

bacaklarını da öperek çıkardım.Bacaklarını iki yana açarak amına doğru hamle yaptım.Muhteşem bir ateş yanıyordu orada.Sular seller akıyordu.Ama gerçekten amını yalarken büyük zevk aldım. O ana kadar konuşmayan partnerim bana "sok artık" dedi. "nereye sokayım" dedim.İlk başta farklı isimler söyledi.Ama ben
enset-sexhikaye.blogspot.com
okuldan sonra sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
yaladıkca ve aynı soruyu sordukca "yeter amıma sok"dedi. Muhteşem bir heyecanlı amına soktum.güzel bir ritim yakaladık.Gerçi ben kendimi zor tutuyordum

ama beynimi başka şeylerle meşgul ederek sikmeye devam ediyordum. Bir ara domalmasını söyledim.Laf aramızda domalma pozisyonu çok severim.Boşalma korkusuyla fazla

enset-sexhikaye.blogspot.com
okuldan sonra sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
kalmadan onu üstüme aldım.Harika sikişiyorduk.Sonra "ben geldim" dedi. Yana yattık biraz bekledikten sonra ki sikim hala içindeydi.Tekrar tempo ile şikişmeye başladık.Onu tekrar üstüme aldım muhteşem zıplıyordu.Yavaş olmasını söyledim.bana "yıka yalamak istiyorum "dedi.Neyi diye sordum.Kulağıma "sikini" dedi. Banyoya girdim ve sikimi
enset-sexhikaye.blogspot.com
okuldan sonra sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

yıkayarak geldim.Divanın kenarına durdum.Sikimi ağzına aldı taşaklarımdan başlayarak emmeye başladı.Dayanacak hal kalmamıştı.Divanın kenarına yatırdım.Bacaklarını iki yana 150 derecelik açı ile açarak içine girdim bir kaç sikişten sonra sertce sikmeye başladım ondan orgazım sinyaleri almaya başlayınca daha da sert sokmaya başladım.

O anki sert sikişmemizden dolayı çıkan seler sanırım mozartı bile kıskandırırdı.Sonra amından çıkarak göbeğine boşaldım.Ohhhhhhhhh be yazarken bile ter bast
enset-sexhikaye.blogspot.com
okuldan sonra sex ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

öğretmenimi siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
slm arkadaşlar ben giresunun şirin bir ilçesinde oturuyorum size edebiyat öğretmenimi nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum bir gün okula gittim günaydın

ile başladı herşey bir gelsene dedi bana bende gittim yanına iki üç arkadaşını daha çağır dedi bende neden hocam dedim kütüphaneye kitapları yerleştirecez dedi olsun hocam ben ve siz btün işleri yaparız hatta siz hiç o güzel ellerinizi sürmeyin ben herşeyi hallederim dedim olur o zaman dedi gittik ve ne olduysa o zaman oldu o kapıyı açtı ve gel dedi

enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
bende girerken ayağım kapıya takıldı ve üstüne düştüm pardon hocam dedim ve kalktım kapıyı kilitledi ve başladık temizlemeye kız arkadaşı varmı dedi ben de yok hocam nereden çıkardınız dedim vardır vardır dedi bende var dedim cinsel ilişkiye girdinmi hiç. kız arkadaşınla dedi bende yok dedim şimdi burada yalnız kalsanız ona bişi yaparmıydın dedi ve bende onun bu niyetini anlamıştım sadece sikerdim hocam dedim vav çok hızlısın dedi .

bak sana bişi sölicem dedi ama aramızda kalacak dedi
enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

olur hocam dedim beni siksene dedi ben de ne diyosunuz hocam dedim hiç bişi yok dedri sadece beni

sikmen i istiyorum dedi çokmu istiyorsundedim ve eevet dedi bende başladım bunu soymaya bir 10-15 dakika s iktim ve ders
enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma

zili çaldı ve derse girdik o ders boyunca bana aktı ve edebiyat dersim karneme 5 geldi bana ne zaman zayıf

not verirse onu birgüğzel sikiyordum...
enset-sexhikaye.blogspot.com
öğretmenimi siktim ,sex hikaye, sex video, am, yarrak, porno, kızlık bozma
 
enset-sexhikaye.blogspot.com